2009 öss Sorularini Yayinliyorum
--------------------------------------------------------------------------------
6 yaşındaki çocukların sırtına yaşından daha ağır yükler yükleyen, 10 yaşındaki çocuklara "Sen bir yarış atısın yavrum" sözünü çocukların beyinlerine kazıyan, 13 yaşında Lgs, 17 yaşında Öss, 40'na kadar Kpss sınavıyla artık beygire dönüşmüş bir toplum oluşturan sisteme alkış tutuyoruz!
Biz de sorularımızı sunuyoruz ki değerli ÖSYM memurları yorulmasın...
1) Kommünal eğilimleri olan bir işçi bir işi karın tokluğuna on günde bitirmektedir. Aynı işi küçük burjuva takıntısı olan başka bir işçi ne kadar uğraşırsa uğraşsın bitirememektedir.bu iki işi bir anarşist işçi bir bombayla yarım saatte yıkmıştır. Bu iş ne zaman biter?
a) Burada alt yapı üst yapı problemi var.
b) İbibikler öter ötmez.
c) Susma sustukça sıra sana gelecek.
d) Doğu Perinçek iktidara gelince.
e) Koministler Rusya’ ya gidince.
2) Bir sınıfta sınıfı hababam sınıfına çevirmek isteyenlerin sayısı dersi dinlemek isteyenlerin sayısının üç katının dört eksiğidir. Hocanın da hababam ekolünden geldiğini varsayarsak ,dersi dinleyenlerin geyik yapanlara oranı yüzde kaçtır?
a) %10
b) Yine %10
c) %1.5
d) %25
e) %100
3) Aşağıdaki yazar eser eşleştirmelerinden hangisi yanlıştır?
a) Tecavüzcü Coşkun- Vadideki savunmasız zambak
b) Nuri Alço-Emrah’ ın annesi
c) Haydar Dümen- Aşkta savaşta ve yatakta
d) Ajdar- naneli çikita muz
e) Reha Muhtar. Gülşen-i nevbahar
4) Tuz nasıl oluşmuştur?
a) Asit baz anlaşmazlığından
b) Bazın aside olan aşkından
c) Asidin asiliğinden bıktığından
d) Canı sıkıldığı için
e) Kıllık olsun diye
5) Çatalhöyük’te yapılan bir kazıda bir mp3 player bir hard disc ve laser yazıcı bulunmuştur. Dönemin kültürüne ait:
- Bunlar manyakmış abi
- Orası teknosa olmasın
- Hönk!
Yargılarından hangisine ulaşılabilir?
a)yargılar ın numaraları neyim yok
b) 1
c)3
d)anlamadım zorla mı?
e)dalga mı geçiyon kardeşim
6) hacmi 120 m3 olan bir prizmanın içine bir koni sığdırmaya çalışan bir grup öğrenci prizmayı zedelemeden koniyi hangi ebatlarda alırlarsa prizmayı gücendirmeden bir koni sahibi yaparlar.
a) bu ne beeee
b) valla yapamam
C) bu şık bari olmasın
d) bize ne!
e)işim olmaz
7) okuldan çıkıp eve gideceğine kafeye giden bir öğrenci 3 adım ileri 1 adım geri giderek ne yapmaya çalışıyordur?
a) eve mi kafeye mi gitsem diye düşünüyordur
b)mehteran seçmelerine hazirlanmaktadır
c)matematikte benzer sorunun sağlamasını yapmaktadır.
d)matematikten nefret etmektedir.
e) ne yaptığını o da bilmemektedir.
8)Otobanda yol alan bir şoför gişelere varmadan önce ogs den yırtmak için ne yapmalıdır?
a)Saatte 180 km hızla yoluna devam etmelidir
b)gişe memuruna saf ayağına yatmalıdır.
c)bagajda sakladığı arkadaşına plakayı kapatmasını söylemelidir.
d)tv ye çıkıp çok para istiyorlar diye feryat etmelidir.
e)Allah belanızı versin deyip parayı vermelidir.
8)Sinekli bakkalın sahibi bakkal amcaya alışverişe gelen bir teyze bakkal amcadan bir kilo prinç alırken kazıklanmamak için eşit kollu terazide ne yapmalıdır?
a) iyi bir fizik öğretmeninden özel fizik dersi almalıdır.
b)torununun öss soru bankasından soru çözmelidir.
c)amca pirinci tartarken zararına karşı bir şeyler aşırmalıdır.
d)amcaya asılmalıdır.
e)bu memlekette namuslu olunamıyor mu kardeşim.
9)öğretmen bir öğrenci grubunu sınıfta 3 ‘erli oturtursa 4 öğrenci ayakta kalıyor. 4’ erli oturtursa 3 sıra boş kalıyor. Bunlardan kahverengi gözlü olanları ayakta beklettikten sonra sınıftaki bütün sıralar boş kalıyor.bu duruma anlam veremeyen öğretmen ne yapacağını şaşırır. Bari sıraların birine ben oturayım der. Geçer oturur. Fazla sıraların akibeti ne olacaktır?
a)öğretmen derslere böyle devam eder. Parayı yol parası yapar.
b)öğretmen sıraları birleştirip yatarak ders anlatır.
c)sıraları eve götürüp yakar.
d)sıralarla ilgilenmez.
e) Türk eğitim sistemine beddua eder.
10) Çapı çevresinden geniş olan bir dayının kapsama alanı nasıl genişler?
a) çember içinde dönüp dolaşır.
b)azıcık ucundan kestirip çapını küçültür.
c)bir mafya babasına intisap eder.
d)bu adam Demirel mi kardeşim
e)vadi puslu mu?
11) en az üç kenarı olan bir üçgenin birinci kenarı üçüncü kenarının beş eksiğinden on fazladır. Kalan kenar da bir dikdörtgenle aşk yaşamaya başlamıştır. Bu kalan kenarın yaptığına ne denir?
a) döneklik 3600
b) adiliğin dik alası
c)kafama sıkar giderim
d)hepsi ya da bir çoğu
e) tamamı
12) bir kale kapısın f kuvvette 5 kişi çekerken aynı kapıyı m kuvvetle üç kişi itmektedir. Bu iki grup kapıyı neden itip çektikleri noktasında bir fikre sahip değillerdir. Buna rağman uyguladıkları kuvvetin f cinsinden değeri nedir?
a) vay anasını sayın seyirciler.
b) ayı kuvvetidir
c) why hi one why
d)fm kuvveti
e) kısa dalga
13)bir miktar tuz çözeltisine Ayşe gelip ( hangi akla hizmet bilinmez ) 5 gr vanilya atar. Vanilya bu tuz çözeltisine neden atıldığını bir türlü anlayamaz. İşte bu tuhaf karışımı Zeynep de kaynatmaya başlar. Zavallı karışım alttan ısınınca feryat figan bağırmaya başlar. Pardon buharlaşmaya. Buharlaşma sonucu kalan maddelerin % cinsinden değeri nedir?
A)ne bilim ben ya
B)böğ iğren bişeydir o
c)yüz değil astar
d) abi tuzu uzatır mısın?
e)yüz verdik yüz elli istiyo
14)bir havuza a musluğu saatte 1000m küp su, b musluğu ise saatte 50 m küp yağ akıtmaktadır. Bu yağın neden akıtıldığı hala muammadır. Neyse konumuza dönelim. Bu havuzun dibi deliktir. Dolan su ve yağın 20 metre küpü kanalizasyona akmaktadır. Aynı havuza yoldan geçen iki erkek çaktırmadan işediğine göre havuzdaki kaç metre küp çiş vardır?
a)bu ne biçim soru
b)ösym Allah belanı versin
C)cennete de öss lazım mı
d) banane lan havuzdan çişten
e)salla gitsin
15)bir paralel kenarın birbirine paralel olan kenarları arasında analaşmazlık çıkar. Sen üsttesin ben alttayım sen dar açılısın ben geniş açılıyım diye birbirlerini yerler. Bu muhterem kenarlardan sıkılan matematikçi onlarla masaya oturur ve onları eşkenar dörtgen yapmaya karar verir. Buna bozulan a kenarı orayı terk eder. Oluşan şekle ne denir?
a) eciş
b) bücüş
c) ucube
d) zıvır
e) zamazingo
16) mavi karanlıkların içinde
Islak bir yalnızlıktı aşk
Keşke delirseydim ölesiye
Allah belanı versin kız asiye
Yukarıdaki iğrenç şiir hakkında aşağıdakilerden hangisi söylenemez?
a) Aruz ölçüsüyle yazılmıştır.
b) Kesin Fuzulinin
c) Esiyeler redif asiyeler bakır kafiye
d) Eşgüdümsel betimleme şetmeişler.
e) Aaxa şeklinde kafiyelenmiştir.
17) Bir sınıfta İngilizce bilenlerin ana dilini konuşamayanlara oranı küfredenlerin oranının bilmem kaçıdır?
a)% 200ü
b) belden aşağı vuruyorlarsa kötü
c)öyleyse kan çıkar.
d)anama sövmesin de
e)elinin körü!
18) Kendi ekseni etrafındaki dönüşünü 365 gün 6 saatte tamamlayan dünya güneşin etrafında da dönerek güneşe kur yapar. Dünya bir ara fikir değiştirip neptünle fingirdemeye başlarsa kıyamet mi kopar?
a) Kopar tabi
b)batsın bu dünya
c)kahpe felek
d)savulun dünyalılar.
e)what?
18) Saatte 140 km hızla dörtnala giden bir jokey kaç beygir gücüyle hareket ediyordur?
a) beygir sayısı hızı arttırır mı?
b)cevap soruda saklı
c)dört nal bir beygirde mi bulunur atlarda kaç ayak vardı yav
d)beygirler de mi öss ye girecek
e) en yakın ganyan bayisi nerde?
Ey Skl hareketinin değerli üyeleri işte öss politikamız!
1) kesinlikle imla kurallarına dikkat edilmeyecektir.
2) Matematik soruları işçi havuz problemlerinin ötesine geçmeyecektir.
3) Öss den yüksek puan alanlar üniversiteye gönderilmeyecektir.
4) En az puan alan aday boğaziçinde okutulup bir yalıya yerleştirilecektir.
5) Dersaneler kapatılacaktır.
6) Bu sorular dikkate alınmadan öss denemesi hazırlayan bilumum yayınevleri basılıp çizgi roman dergisine çevirilecektir.
7) Milli eğitim denen kuruma karşıyız! Karşıyız her şeye karşıyız var mı?
Kpss , öss, dgs, üds, kpds, yöss, ales, males, tales gibi bol s li sınavlar terk edilip yerine SH ler getirilecektir. Sh sınava hayır demektir.
Ya Bizim Efkarımız Ne Olacak!
SKL Hareketi....